2011. augusztus 20., szombat

Miből lesz a cserebogár?

Hívtatok játszani, hát jövök. Nekem így kezdődött......
......, mostmár vagy 6 évvel ezelőtt kezdődött. Ezt a két nyakláncot még könyvből készítettem, az internetes fórumokat, közösségeket még hírből sem ismertem - talán akkortájt indultak útjukra. És persze kínai kásából készültek.


Erre a szettre nagyon büszke voltam és vagyok.
De ekkor már Szupper Kriszta tanfolyamára jártam, ugyan nem sokáig, talán néhány hónapig. Ja, és a gyöngyök már cseh kásák. És..... megtaláltam a NLC-s lányokat, akikhez azóta már hűtlen is lettem. - Erre nem vagyok büszke, de a fórumozás helyett kevéske időmben inkább fűzök. Bocsi lányok!

A képek minőségét is meghagytam eredeti "szépségükben", azt hiszem, hogy így az igazi retro. :DD Talán azóta kicsit tanultam a fotózás terén is :DDD

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Hát ezek se kezdő daraboknak néznek ki, és örülök hogy te is kínai kásával indítottál:o)

Unicornio írta...

Wonderful beadwork!!!

Liza írta...

Nagyon szépek, akkor is, ha kezdő darabok és kínaiból vannak! :)

Orsi írta...

Nagyon szépek!!!