2011. augusztus 27., szombat

Borzsa, a kedves

Virágos medáljaimat szerettem volna szaporítani Cseresznyevirág Boglárka-virágával, de valahogy az általam elképzelt színekből nem mutatott jól. Oda-visszabontogatva végül is megszületett újabb saját medálom. A kezdetek - vagyis a medál közepe - természetesen a Boglárkát idézi, de aztán egészen más irányba kalandoztam. Ugye nem baj, Veronika?


Egy nagyon kedves, fiatal kolléganőmet ajándékoztam meg ezzel a finom kis nyaklánccal. Viseld egészséggel, Dóri!

14 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Dórinak nagy szerencséje van ,igazán különleges darabot tudhat a magáénak!Gratulálok,nagyon szép üde kis medál!

Kiss Antalné írta...

Szépséges lett Joli, biztosan tetszett a kolléganődnek!

Cimbilimbi írta...

Azt gondolom rokonlelkek vagyunk - pont ugyanígy kezdek én is minta után fűzni, aztán nem olyan mint ahogy elképzeltem, fűzök-bontok-fűzök-bontok... és egyszer csak lesz belőle valami amit szeretek :) Így született a Kraszna-ihletésű királyleveles medál is. Gyönyörűt fűztél-bontottál-fűztél!

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

Cseresznyevirág írta...

Kérdésedre válaszolva, Gryllus Vilmos szavait idézném az Égből pottyant meséből, amit a gyerekeim annyira szeretnek: "ÁÁÁ, dehogy!" :-D Csodálatos lett! A színei is mesések! :-)

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!

Liza írta...

Nagyszerű medált alkottál megint!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon aranyos medál kerekedett az elkalandozásodból!

Unicornio írta...

Very nice, very delicate colors!

Lakota mágia írta...

Szépséges, fiatalos medál "alakult" belőle!!!
:-)

Csíkocska írta...

Szép! Nekem főleg a színei tetszenek!

Timike írta...

Nagyon szép lett, akkor születnek a legszebb munkák amikor az ember beleviszi a saját elképzelését is a mintába.

Perladora írta...

Ez olyan szép lett, milyen mintából dolgoztál??

Edit írta...

Gyönyörű lett a végeredmény!!!!! :)