2010. május 3., hétfő

Freeform az idők kezdetéből

Ezt a freeform karit még a gyöngyítisz fertőzésem kezdetén, úgy 3-4 éve kezdtem el. Azóta lapult félkészen a dobozkám egyik rekeszében. Aztán úgy fél éve Ibics egy levélváltásban kapacitált, hogy csak fejezzem be! Rászántam magam, de a végeredményre azért nem vagyok nagyon büszke, főleg ha Ibolya munkáit nézem :( . Ma már biztosan másképpen csinálnám, bár a színei még mindig nagyon tetszenek. Ráadásul fotózni sem nagyon sikerült a kacifántos free-forma (!) miatt , így olyanra vetemedtem, amit még soha nem tettem, a saját kezemen fotóztam :D.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó. Nincs ebben semmi szégyellnivaló. Szerintem dögös. :)

Ági mama írta...

Nagyon is szép lett! Persze Ibolya csodálatos munkáival nehéz is volna felvenni a versenyt!

Timi írta...

Én nem ismerem Ibolyát, így szerintem nagyon jó és mutatós! A kezeden nagyon jól látszik! Szerintem is jó hogy befejezted!!!

Unicornio írta...

Very original!!! Beautiful!!!

Ibolya írta...

semmi baj sincs a karkötőddel, örülök, hogy befejezted!:))))
gyönyörűek a színei, mindenféle gyöngy van benne, kellően kusza és mégis harmonikus! nekem nagyon tetszik, szívesen hordanám, s nagyon jól áll a csuklódon!

Valahogy el kell kezdeni, ha izgat a technika, s szerintem a tiéd nagyon jó kezdet! Az én első munkáim meg sem közelítik a tiédet, aztán addig gyakoroltam, míg egészen belejöttem. Úgyhogy szerintem teljesen jó, most is bátorítalak a továbbiakra!:)))

Aki mindig szabályos, szimmetrikus formákat fűz, annak nehéz elfogadni ezeket a szabálytalan formákat, de én azt gondolom, hogy nagy öröm kitalálni egy-egy újabb ékszert, s valódi kihívás, hogy be is fejezd. Az én stílusom egyfajta, a Te stílusod nyilván másféle lesz, de végre-végre születnek a freeform alkotások, nagyon-nagyon örülök, mert már nem vagyok egyedül a fura, de számomra mégis "szerelmetes" ékszerekkel:))

Szerintem viseld örömmel, mert ilyen nincs másik a földkerekségen!:))