2010. május 31., hétfő

Biloba variációk

Két Biloba medált készítettem, de a kisördög megint belém bújt és megint eltértem az eredeti mintától :(. Az első természetesen a Baltique-ként kezdte, aztán az én szám íze szerint fejezte be. Nekem így sokkal jobban tetszik. A Yesoult-ot már menet közben elkezdtem varálni, de valahogy belebonyolódtam, így "visszatértem" az eredetihez közeli formához. Azért néhány csiszit benne hagytam, amit közben belecsempésztem.
Ja, és mindkét nyaklánc ovónéniké lesz (sajnos már nem az én csemetéim ovónénijeié)

7 megjegyzés:

Alma írta...

Nem baj,hogy alakítasz-nagyon jók!!

BéKata írta...

Eszméletlen jók lettek!!!!

Unicornio írta...

Fantastic work!!!!

ekszerlada írta...

Gyönyörűek ezek a minták!Nagyon szép lett:)

Ági mama írta...

Mindkettő csodálatos!!!

Montse írta...

Wonderful work!!!

Csapó Krisztina írta...

Gyönyörű medálokat készítettél!!!!