2013. február 17., vasárnap

Bogyómánia 3.- Loretta, nemezbogyókkal

Ewa Loretta fülijének mintája ihlette Orsit a Loretta bogyó elkészítésére, melyet persze én is megkívántam, mert nagyon-nagyon megtetszett. Hát, elkészült az én variációm is.
A nemezgolyókat pedig egy korábbi láncomon látta meg egy kolléganőm és ő is olyant szeretett volna. Persze mondanom sem kell, hogy nem kaptam sem égen, sem földön nemezgolyszikat, ezért követtem a közismert mondást: "Magad Uram, ha ........". Vettem tehát natúr gyapjút, hengergettem a bogyeszokat, kevertem-kavartam a ruhafestékeket, festettem a kész bogyeszokat, aztán összeházasítottam őket Lorettámmal. Így született.....
 
 Ewa és Orsi köszönöm a mintát és az ötletet!!

12 megjegyzés:

Mézesmama írta...

Teljesen oda vagyok ezért a láncért! Nem csak a Loretta bogyó, de azok a nemezgolyók is fantasztikusak!
Együtt...úgy ahogy van....szenzációs ékszer!

Györgyi írta...

Nagyon szép a Loretta bogyód, a nemezgolyók pedig szerintem is fantasztikusak! Ügyes vagy!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép egyedi darab lett ,és a fantáziátok határtalan ,ezt szeretem:)))))

Vjudi írta...

Rendkívül jó lett a láncod, nagyon szuperek a nemezbogyik is!

Maritza írta...

This is absolutely beautiful.... It is very impressive!!

Lakota mágia írta...

Gratulálok, szuper jól néz ki!!!
:-)

Schnappy írta...

Szuperül néz ki!:)

Betty írta...

Really wonderful!!! Great combination of materials! Very original!

Kiki írta...

Ez a bogyó nagyon jól néz ki, és nagyon tetszik ahogy a nemezt hozzákombináltad!

Las Cositas de Lyra írta...

Very nice!!!

Susan írta...

Nagyon szép nyaklánc, szuper bogyeszok. A Loretta nagyon szép igy ahogy van, a nemezek pedig csodásak.

Ilka írta...

Nagyon szép, fantáziadús darab!