2010. augusztus 30., hétfő

PIF 2.

Én is úgy gondoltam, hogy egyszer elég volt, ... De azóta eltelt egy kis idő, és úgy gondolom, hogy nem hagyhatom ki, hogy egy Bandrea ékszerem legyen! :D Ezért jelentkeztem a játékára.

Most én is meghirdetem a játékomat, és amit ígérhetek: Bizton teljesíteni fogom amit vállalok, és elkészítem, majd elküldöm az ígért ékszert!!!

Mivel eddig csak egy helyre jelentkeztem, bízom benne hogy lassan a másik két helyet is megtalálom. És most... Szeretettel várom a jelentkezőket!!!!

A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)
És akiknek ajándékot készítek:
Marica
Norono
Bandrea

3 megjegyzés:

beadedcolors írta...

Igen igen szeretnek jelentkezni, hogy lehessen igazi sajat Berjo ekszerem, mert imadom a munkaidat :)

norono írta...

Szia Berjo!
Én is jelentkezem a játékra!

Bandrea's Beads írta...

Kedves Berjo!
Elfogadsz engem harmadiknak??? Szeretem a munkáidat.... Lehetne????