2009. május 28., csütörtök

Esküvő - még egyszer ....

Most jutottam oda, hogy megmutassam a lányom esküvői ékszereit. Karkötőt nem szeret hordani Andi, ezért az nem készült. Az esküvő ruhája tekla gyöngyökkel volt díszítve, ezért készült a nyaklánc és az egyszerű füli is teklából. Persze itt van a varrott hajcsatja is.


A menyecske ruhához egy korallos nyakláncot szeretett volna a lánykám. Kapott egy fülit is. (...azért néhány szvarit rácsempésztem :D) A színe nem egészen ilyen, sokkal inkább bordó, mint piros, de nem sikerült élethű fotót készítenem.


És egy ráadás. Egy nagyon kedves barátnőm, Milner Angéla készítette ezt a csodaszép esküvői mézeskalácsot a gyerekeknek.
Érdemes néhány munkáját itt megtekinteni.

5 megjegyzés:

Babra írta...

Nagoyn jók lettek:) Gyűjtöm az esküvőiékszer ötleteket, nekem szeptemberre kell villantanom valamit:) A menyecskés meg egészen kiment a fejemből, úgyhogy köszi!!

Ági mama írta...

Húú!! Nagyon szépek!! És a kalács is igazán nagyon kedves ötlet!!!

GYÖNGYÖZŐ írta...

Nagyon szép ékszereket fűztél a lánykádnak. Az én unokahugom jövőre "veszíti el" a fejét és menyecskeruhához én is a korallra gondoltam. Csirri mézeskalácsa meg igazi költemény

Muryzsani írta...

Gyönyörű ékszerek! A mézeskalács szuper!!!

Liza írta...

Gyönyörűek!