2009. március 16., hétfő

Asszociációs játék a szavakkal

Kis Juci hívott játszani a szavakkal. Szeretem ezt a fajta asszociációt. Na lássuk:
fa - árnyék és pihenés.
öreg - bölcsesség.
szivárvány - (tegnapelőtt láttam az idén először) boldogság - át kellene menni alatta :)
fecske - augusztusi gyülekezés.
szél - ha nyár, akkor símogatás, ha tél, akkor könny.
csillag - holdfény, álmodozás.
rumli - hű, azt nem szeretem. Rendrakás, takarítás :(
kutya - Imádnivalók, hűségesek, bolondosak.
hiszti - Semmilyen formában nem tolerálom - Gyengeség
zene - érdemes nélküle élni? Csoda.
És az én szavaim: eskü, képeslap, óra, fény, sötétség, Biblia, aranyhal, Bach, játék, vonat.
És akiket én hívok játékba:
Utólagos engedelmetekkel én is másoltam a mosolygós-napocskás képet! Nagyon tetszik. :)

2 megjegyzés:

Juli írta...

Köszönöm,hogy játszottál velem :)

Tiszi írta...

Köszönöm! Ígérem ezt a játékot folytatni fogom... :)