2014. március 2., vasárnap

Régiből újat - 5.

Újra kaptam egy gránát splitter nyakláncot és karkötőt, amit a gazdája a maga egyszerű, és nem túl mutatós formájában már nem szeretett volna viselni. 3 soros nyakláncot és karit készítettem és még futotta egy kis fülbevalóra is.
 
 
...ilyen volt.
 
Tudom, hogy ez a régiből újat sorozatom nem kíván sok kreativitást, mégis ezek a szabálytalan, apró ásványok sok fejtörést okoznak. Annak viszont nagyon örülök, hogy ezek a nemes anyagok nem teljesen szokványos formában és egy kis kiegészítéssel kapnak még lehetőséget, hogy gazdájuk újra örömmel viselje őket. 


5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon jól sikerült!!

Amy's írta...

Csodalatos hogy abbolaz uncsi lancbol mennyire gyonyoru ekszert alkottal.Gratulalok

Mézesmama írta...

Nekem nagyon tetszik...sokkal jobban mutat, mint a régi!

Ilka írta...

Nagyon jó lett! Nekem is vannak még régi egyszerű láncaim, aminek egy részét már feldolgoztam új ékszerre, illetve korábbi fűzöttet is átalakítottam. Igazad van, ezzel tovább élnek ezek az ékszerek.

Gabriella Gyöngy írta...

Micsoda különbség! Nagyon szép lett!