2011. december 31., szombat

Új ékszer az új évre - avagy Gyöngyleves a javából

Eszter komoly feladat elé állított Juci Gyöngyzug-os játékában. A kaboson színe nagyon nem az én világom, és én a kisebb, visszafogottabb ékszereket kedvelem. E kettőt kellett összehangolnom, és számomra is használható ékszert készítenem. Azért jó volt egy kicsit kiszakadni a megszokott színekből, formákból.
Nagyon köszönöm a játékot, nagyon klassz volt!
 
 
Ezúton kívánok valamennyi látogatómnak
Békés, Boldog, Gyöngyökben és Ötletekben Gazdag 2012. évet!!

32 megjegyzés:

Judith írta...

Szerintem nagyon szép lett! Bár én szeretem ezeket a színeket.
Neked és családodnak is Boldog Új Évet Kívánok én is! :D:D

Tiszi írta...

Nagyon szép lett! :) BÚÉK!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű színe van,igaz nekem nagyon fiatalos de sebaj,fantasztikus ékszer szettet készítettél belőle!!GYÖNYÖRŰ!!

antonella írta...

Che bella parure, complimenti!! Buon 2012!

Mézesmama írta...

Fantasztikus lett....jót tett egy kis "kirándulás"...lélegzet elállító!
Kívánok én is egészségben gazdag Boldog új esztendőt!

horimarika írta...

Nagyon dögös! A karkötőbe beleszerettem, ötletes, egyedi!!!! Szépek! Gratulálok!

Névtelen írta...

Nagyon szép lett! Ötletes, egyedi és azért a színe sem rossz! ;-)

Unknown írta...

Nekem nagyon tetszik, gratulálok!!!
Boldog újévet kívánok!!!

Perl - Eni írta...

Én nem vagyok egy rózsaszínes, de ez nagyon tetszik!
Egy farmeros összeállításhoz tudom elképzelni. Biztosan sokszor viselném őket!

Évi írta...

Nekem is nagyon tetszik!!Szuper lett!!!:-))

Zsófi írta...

Sok-sok ilyen gyönyörűséget kívánok Neked az új esztendőre!

Susan írta...

Azta!!!! Ez aztán nem semmi. Kiváncsian vártam mit fogsz kiötleni a kapott dolgokból. Le a kalappal, igazán egyedi szettet készitettél. Gratulálok!

Boldog Új Évet neked is!

Alma írta...

Sok szép alkotást az Új Esztendőben is! Hozzá egészséget Kívánok! Alma

AgaPola írta...

Cudowne!!! Wszystkiego naj naj naj w nowym roku życzę :)

Amy's írta...

Nekem is nagyon tetszik ,valoban nem egy szereny kis ekszer de pont azert szepseges:)
Boldog uj evet kivanok neked es csaladodnak

StR írta...

Remélem már nem neheztelsz rám a színek és mértek miatt:)) Szerintem szuperül kivágtad magad:))) Nagyon tetszik, amit készítettél! Köszönöm a játékot még egyszer, és Boldog Új Évet Kívánok!!:))))))

Las Cositas de Lyra írta...

It's a wonderful set!!!
Happy new year!!!

Magdi írta...

Nagyon tetszik amiket készítettél!
Boldog Új Évet kívánok!

Cimbilimbi írta...

Azta! Ha nem tudom, hogy te készítetted, nem tippeltem volna rád, de ez a jó ebben a játékban! Nagyon-nagyon ütős szett lett, nyárra, tengerparti sétához simán el tudom képzelni (ha nem túl meleg a kari :))
Nagyon boldog új évet kívánok! Sok puszi: Cimbi

Maya írta...

Nem semmi,micsoda színek!!!

Boldog Új Évet neked is!

Szelini írta...

Szuper a visszafogottabb, fekete körítés az élénk színű kabosonokhoz.
Grat:)

Krisziz írta...

Hűűűha....de ütős darabot alkottál! Gratulálok!!
Békés, Boldog Új Évet Kívánok! :-)

Csíki mama írta...

A kihívásra Berjósan válaszoltál...gratulálok... Nagyon tetszik...
... és boldog Új Esztendőt

Lori Anderson írta...

Brilliant bracelet!

Orsi írta...

Fantasztikusakat alkottál!!!!! Nagyon tetszik ez a szettecske!
BÚÉK! :)

Unicornio írta...

Fantastic seet!!!!
Happy New Year!!!!
Kisses.

Lakota mágia írta...

Szuper jól sikerült!!!
Nagyon Boldog Új Évet kívánok!!!
:-)

Ami írta...

Szerintem szuperjól néz ki!
Néha jó egy kicsit eltérni a megszokottól :)
BUÉK!

norono írta...

Kedves Berjo teljesen megértem, hogy nem a te színvilágod, mert tőlem is távol áll.De ez, amit alkottál belőle, az valami fantasztikus! Irtó klassz lett!
Boldog, megvalósult reményekben gazdag Új Évet kívánok neked én is!

Andrea Isfan írta...

Nagyon szep!
Boldog Új Evet kívánok!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!! I love the colours!!!!!!!!!!!!

Edit írta...

Fantasztikusan jól néz ki!!!!!!