2010. augusztus 9., hétfő

Nandina "balkézről"

Ez a medál bizony plagizálás. :( Történt ez úgy, hogy deEva karitatív Nanda medáljának mintáját megvásároltam. A szabadságunk alatt gyöngyöt ugyan vittem magammal, na de nem az egész készletet, és bizony nem volt megfelelő méretű fánkom. De annyira tetszett a minta, hogy hát abból dolgoztam, ami éppen volt. Persze sokat kellett alakítani Vica mintáján, mire ez a kis medál megszületett, de talán valamilyen "balkézről" való kistestvérének elmegy.

Ígérem Vica, hogy a Nanda is hamarosan elkészül.

6 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Csodás lett!!!! Gyönyörű a színe...

Kiss Antalné írta...

Nagyon szép!!
Új mintát alkottál!

Ági mama írta...

Szerintem így is nagyon csodálatos!!!

Unknown írta...

Hasonlóan jártam én is :)
Nagyon szép lett!

Orsi írta...

Nekem is nagyon tetszik!

Monessa írta...

Nagyon klassz lett!:)