2009. február 16., hétfő

Mesés díj

Újabb díjat kaptam Vadalmától és Ági mamától, melyet mindketőjüknek nagyon köszönök. Cserébe el kell árulnom 4 függőségem. Íme:

1. Mindig volt valamilyen kézműves hobbim. Varrtam, kötöttem, hímeztem, gobelint készítettem. Aztán jött a gyöngy, és mindent elsöpört. Így most az első számú függőségem természetesen a gyöngy és a gyöngyfűzés. Mint már több helyen is leírtam, rendelkezem a gyöngyítisz minden tünetével, azaz rosszul érzem magam, ha egy nap valamilyen módon nem foglalkozom gyönggyel.

2. A második a drót és a drótékszer készítése. Enélkül is szegényebb lenne az életem, bár a drótítisznek nem sikerült annyira levenni a lábamról, mint a gyöngyítisznek.

3. Sajnos ide kell sorolnom a számítógépet is - e.mail, blogok, gyöngyös honlapok nézegetése, aztán ráadásként egy kis játék.

4. Elsőként kellett volna említenem a lányaimat és a családomat. Nem azért kerültek csak a 4. helyre, mert nem ők állnak a szívemben az 1. helyen. Azonban a lányok felnőttek, és egyre önállóbbak, a legidősebb hamarosan férjhez is fog menni.

És hogy kire vagyok kiváncsi? Hááát....., mindenkire. És szorgalmasan olvasgatom is a függőségeiteket, de most nem is tudom, hogy ki nem árulta még el. Jelentkezzetek, és továbbadom, hiszen én mindnyájatokra kiváncsi vagyok!

Nincsenek megjegyzések: